Modyfikacje w obsłudze klientów

Modyfikacje w obsłudze klientów

Zmiany mają związek z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19
Taki pojemnik stoi przed wejściem do biura Wodociągu Mareckiego
Taki pojemnik stoi przed wejściem do biura Wodociągu Mareckiego
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Szanowni Państwo,
Z uwagi na to, że jesteśmy przedsiębiorstwem o kluczowym znaczeniu dla miasta, w dobie kolejnej fali pandemicznej
musimy prowadzić naszą działalność w ostrożny sposób – tak, by zachować ciągłość funkcjonowania. Dlatego przywracamy limit osób, które jednocześnie mogą znajdować się w naszym Biurze Obsługi Klienta przy ul. Żeromskiego. Jednocześnie mogą w nim przebywać trzy osoby. Obowiązuje noszenie maseczek oraz zachowywanie niezbędnego odstępu. Nadal będziemy bezpośrednio będziemy obsługiwać naszych klientów (kasa, nowe umowy, IBO itp.). Jeśli jednak z oczywistych względów chcą Państwo unikać kontaktu, będziecie mogli zostawić Wasze pisma i wnioski w specjalnym, niebieskim pojemniku przed wejściem do budynku. Każdego dnia dokumenty są odbierane przez naszych pracowników, a następnie załatwiane. Z góry dziękujemy za zrozumienie z Państwa strony

Data publikacji: 21.01.2022

« wstecz | w górę